Idei de reciclare: Brad de Craciun din Carton

brad craciun din carton, realizat manual in atelierul Hartiutze

Idei de reciclare: Brad de Craciun din Carton

Pentru ca ne place Craciunul dar nu vrem sa taiem brazii doar pentru o placere de cateva saptamani, ne-am gandit sa ne facem un bradut de Craciun hand made, din carton, pe care il putem asambla fara ajutorul vreunui instrument si care necesita spatiu minim de depozitare pe timpul anului.

Bradutul nostru este realizat din doua coli de mucava de 100×70 cm din care am taiat 6 laturi egale. Cele 6 laturi sunt imbinate in trei locuri prin intermediul a 3 hexagoane (mare la baza, mijlociu la mijloc si mic in varf). Este atat de stabil si rezistent incat am putea sa punem in el chiar decoratii grele. Am ales totusi sa il decoram cu o instalatie de beculete albe, cea mai simpla pe care am gasit-o, iar globurile traditionale le-am inlocuit cu niste fulgi din hartie alba decupata. Din loc in loc am agatat cateva figurine din lemn luate dintr-un Second Hand. Nu am indraznit sa stingem instalatia in prima noapte, atat de primitor si prietenos arata bradutul nostru din carton.

Lasă un răspuns

