Precious Wedding

precious wedding by hartiutze

noua colectie de invitatii

Atelierul Hartiutze lanseaza prima mini colectie de invitatii nunta cu decoratii quilling. Precious Wedding va ofera 7 modele de invitatii nunta pentru cel mai pretios moment. Modelele pot fi comandate ca invitatii complete sau pot fi aplicate pe hartie deja tiparita. Dimensiunile si culorile sunt adaptabile pentru fiecare model in parte.

Precious Hearts

Precious Hearts

Precious Hearts

Detalii: 11cm x 15cm, hartie sidefata, culori: alb, roz, lila, albastru

Precious Butterfly

Precious Butterfly

Precious butterfly Precious butterfly

Detalii: 11cm x 15cm, hartie sidefata, culori: alb, albastru

Precious Black & White

Precious Black & White

Precious black & white Precious Black & White

Detalii: 11cm x 15cm, hartie sidefata, culori: alb, negru

Precious Lilac

Precious Lilac

Precious Lilac

Detalii: 11cm x 15cm, hartie sidefata, culori: alb, roz, lila

Precious Flowers

Precious Flowers

Precious FlowersPrecious Flowers

Detalii: 11cm x 15cm, hartie mată, culori: alb, roz, lila

Precious White

Precious White

Precious White

Detalii: 11cm x 15cm, hartie mată, culori: alb

Precious Card

Precious Card

Precious card

Detalii: coperta carte de oaspeti, 15cm x 22cm, hartie texturata, culori: roz, mov, lila

Puteti vedea invitatiile si in slideshow:

Această prezentare necesită JavaScript.

Asteptam parerile voastre, iar daca sunteti interesati de un model anume sau de o comanda, lasati-ne un comentariu sau scrieti-ne pe hartiutze@gmail.com .

4 răspunsuri la „Precious Wedding

  1. merci mult de comment si de add. si eu sunt moarta dupa hartiutzele tale…ma tot intreb oare cum stau lipite pe baza? 🙂 in curand o sa am si eu nunta si parca parca mi-ar placea asa ceva undeva pe invitatii sau pe mese 🙂

  2. ma intereseaza cartea de oaspeti. sau macar coperta pt.ea
    mor dupa roz/mov/lila
    puteti sa ne scrieti si numele nostru,data nuntii pe coperta?
    la ce pret ne ajunge….toate duc la bani…asteptam un rasp. urgent. nunta e pe 3 iulie

  3. Am si eu o intrebare si o rugaminte in acelasi timp: ai aparat pt a taia margaretele? Franjuletele, adica…le faci cu forfecuta sau ai aparatul acela special pt asa ceva? Si daca ii ai, de unde? De un an jumate, de cand m-am „imbolnavit” de quilling incerc sa fac asa ceva, cu franjuri, si nu pot …imi trebuie aparatelul acela, pe care l-am vazut numai pe e-bay la 40-80 euro. Daca stii ceva da mi si mie un semn pe dolphinashamica@yahoo.com. Felicitari pt ce-ti iese dinn manute!pupici

Lasă un răspuns

