Primul set de hartiutze

9 răspunsuri la „Primul set de hartiutze

  1. vreau si eu sa fac asa ceva, am vazut pe net o gramada de idei, forme, modele. Am cautat prin magazine hartia dela taiata, nu am gasit nimic. Am gasit pe net firme care comercializeaza si livreaza, insa te conditioneaza la distanta, la o valoare minina de … te miri cat. Nu stiu nimic despre ce trebuie, am vazut acel aparat care te ajuta sa rulezi, am vazut hartia, care este de diferite marini, oare aparatul este universal, sau e si el pe marimi. Lipiciul, este ceva special sau merge orice fel de lipici, merge si baton.. . Acele de fixare ce se face cu ele….. Of, vreau sa invat si nu stiu de unde sa o apuc si cu ce! ma puteti ajuta? Va rog! Va multumesc pt timpul acordat, Raluca.

Lasă un răspuns

